Organisatie

Evenementen Vereniging Amsterdam is een vereniging die opkomt voor de belangen van Amsterdamse evenementenorganisatoren. De organisatie heeft leden (organisatoren) en een dagelijks bestuur, bestaande uit:

• Voorzitter: Niels de Geus – Air Events
  • Penningmeester: Glenn Schonewille – ZeeZout
  • Secretaris: Claudia Walraven – Freelancer
  • Bestuurslid: Nora van der Woude – Freelancer
  • Bestuurslid: Tim Vermeulen – Stichting NDSM-werf
  • Bestuurslid: Rob Simon – Chasing the Hihat

Missie

Evenementen Vereniging Amsterdam staat voor een bloeiende, gezonde evenementensector in Amsterdam, waarin duurzaamheid, innovatie, inclusiviteit en diversiteit belangrijke thema’s zijn.

Laten zien dat evenementen heel waardevol voor Amsterdam zijn.
We komen op voor de voor de belangen van de organisatoren en bezoekers.

Wij hebben als doel het imago van evenementen in Amsterdam op een positieve wijze te vertegenwoordigen en in gesprek te blijven met bewoners, ondernemers en politiek.

Visie

Evenementen Vereniging Amsterdam is een vereniging met organisatoren en aanverwanten als leden binnen de Amsterdamse evenementenbranche.

Zij streeft naar een bloeiende en door iedereen gewaardeerde evenementensector in Amsterdam. Evenementen Vereniging Amsterdam draagt graag bij aan een leefbare stad voor bewoners, ondernemers en politiek.

De Amsterdamse evenementen staan onder druk en willen laten zien welke positieve effecten ze op de stad hebben. Dit willen we doen door middel van actief en constructief campagne te voeren, onderzoek te doen naar de positieve impact van events voor de stad en de belangen voor de organisatoren te behartigen.